ZARZĄD STOWARZYSZENIA
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „KRAINA MLEKIEM PŁYNĄCA”

ogłasza nabór na stanowisko:

Księgowy

Wymagania konieczne:

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów niż ustawa o finansach publicznych,
  • znajomość problematyki i doświadczenie zawodowe w realizacji projektów ze środków UE,
  • doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowych z funduszy strukturalnych UE, w szczególności PS WPR, FEdP,
  • znajomość Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia LGD „Kraina Mlekiem Płynąca”,
  • umiejętność obsługi księgowości elektronicznej.

Wymagania pożądane:

  • kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista,
  • doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  • znajomość oprogramowania RaksSQL oraz pakietu MSO,
  • umiejętność pracy w zespole.

Główne zadania:

  • prowadzenie księgowości oraz rozliczeń finansowych projektów,
  • zapewnienie terminowego regulowania zobowiązań finansowych,
  • prowadzenie księgowości i rozliczeń finansowo-księgowych z wykorzystaniem programu FK, w tym:

- dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej,

- obsługa płatności i rachunków, obsługa przelewów bankowych,

- rozlicznie delegacji krajowych i zagranicznych,

- sporządzanie okresowych zestawień, sprawozdań finansowych, sprawozdań rozliczeniowo- finansowych projektu,

  • kompletowanie wszystkich niezbędnych dokumentów finansowych, księgowych i innych wymaganych materiałów,
  • odpowiedzialność za właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów księgowych,
  • sporządzanie list płac pracowników,
  • zgłaszanie pracowników Stowarzyszenia do ZUS-u, odprowadzanie składek należnych z tytułu ubezpieczeń społecznych i podatku od osób fizycznych do właściwych Urzędów, w sposób rzetelny i terminowy,
  • odpowiedzialność za realizację innych obowiązków płacowych, w tym m.in.:

- prowadzenie kartoteki wynagrodzeń,

- rozliczanie zwolnień lekarskich,

- przygotowywanie PIT-ów,

- rozliczanie rachunków z tytułu umów zleceń, umów o dzieło,

  • realizowanie innych zadań zleconych przez Kierownika Biura lub Zarząd,
  • wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu, realizacja zadań określonych przez Zarząd,
  • udział w innych pracach wynikających z zadań LGD.

Warunki zatrudnienia:

  • umowa cywilnoprawna z wynagrodzeniem 3000,00 zł brutto
  • miejsce pracy- Biuro Stowarzyszenia LGD „Kraina Mlekiem Płynąca” w Małym Płocku

Kandydat zobowiązany jest złożyć:

  • list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,
  • życiorys- Curriculum Vitae z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,

Kserokopie dokumentów, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez zgłaszających się do konkursu bądź organy do tego uprawnione.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kraina Mlekiem Płynąca”, ul. Krótka 15,    18-516 Mały Płock

Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Nabór na stanowisko Księgowy”.

Termin składania ofert: do dnia 28 marca 2025 r. do godz. 15:30. - decyduje data wpływu oferty do Biura.

W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.

Aplikacje, które wpłyną do Biura po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Kraina Mlekiem Płynąca" z siedzibą w przy ul. Krótkiej 15, 18-516 Mały Płock, : (86) 279 19 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „Kraina Mlekiem Płynąca” jest możliwy pod adresem:
  • 18-516 Mały Płock, ul. Krótka 15,
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach:
    1. zawarcia i realizacji umowy, w tym kontaktowania się w sprawach związanych z realizacją zadań na podstawie zawartej umowy – w zakresie niezbędnym do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy i realizacji umowy zawartej ze zleceniobiorcą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w związku z właściwymi przepisami Kodeksu cywilnego – przez okres współpracy;
    2. zapłaty za realizację umowy – w zakresie niezbędnym do realizacji umowy zawartej ze zleceniobiorcą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – przez okres współpracy;
    3. potrąceń z zapłaty – w celu realizacji obowiązków w zakresie egzekucji z wynagrodzenia wynikających przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o komornikach sądowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – przez 3 lata od ostatniego potrącenia;
    4. realizacji obowiązków bhp – w celu realizacji obowiązków pracodawcy wynikających z Kodeksu pracy, rozporządzenia w sprawie ogólnych przepisów bhp i innych przepisów prawa pracy, jeżeli są stosowane również wobec osób zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej (art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. b RODO) – przez 10 lat od zakończenia współpracy;
    5. realizacji obowiązków wobec ZUS – w celu realizacji obowiązków płatnika składek emerytalno-rentowych wynikających z ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. b RODO) – przez 50/10 lat w zakresie przechowywania dokumentów, na podstawie których następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty;
    6. realizacji obowiązków podatkowych – w celu realizacji obowiązków płatnika podatku dochodowego wynikających z Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i innych przepisów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – przez 5 lat od zakończenia roku;
    7. obowiązków księgowo-rachunkowych – w celu realizacji obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości, Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – przez 5 lat od końca roku rozliczeniowego, w którym nastąpiło zdarzenie;
    8. dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegającego na występowaniu w sprawach sądowych, na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego i Kodeksu karnego lub innych właściwych przepisów – przez 3 lata od zakończenia współpracy, a w przypadku toczącego się postępowania – przez okres trwania postępowania do czasu jego prawomocnego zakończenia oraz do czasu przedawnienia roszczeń.
  2. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy RODO.
  4. Nie przysługuje Pani/Panu prawo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
  5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy.
  6. Dane udostępnione przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu:
  • gdy taki obowiązek wynika z przepisów obowiązującego prawa, m.in. do ZUS, NFZ, urzędom pracy, Krajowej Administracji Skarbowej, komornikom sądowym, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, innym organom państwowym,
  • partnerom handlowym, kontrahentom i klientom – wyłącznie w zakresie danych służbowych, a w pozostałym zakresie wyłącznie po uzyskaniu odrębnej, dobrowolnej zgody zleceniobiorcy;
  • bankom i operatorom pocztowym,
  • podmiotom, przetwarzającym je na nasze zlecenie (np. podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego administratora, podmioty świadczące usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów).
  • organom kontrolnym, nadzorczym i audytowym.
  1. Dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie będą podlegać zautomatyzowanej decyzji i nie będą profilowane, chyba że takie działanie jest dozwolone przepisami prawa, które przewiduje właściwe środki ochrony Państwa praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów.

 

Mały Płock, 13.03.2025 r.

    PREZES

ELŻBIETA PARZYCH